Saturday, March 23, 2013

Daftar Unifi, Streamyx & Maxis Secara ONLINE ~ Rebate Paling Gila-Gila






Mengapa Daftar Dengan Saya?
Anda tidak perlu keluar dari rumah.
Jimat minyak, wang & masa.
Pendaftaran dilakukan secara online.
Saya beri rebate sehingga 66% dari pakej yang anda daftar.
Rebate ini tidak terdapat di mana-mana cawangan TM Point.
HANYA DARI SAYA!!

Sebagai contoh,jika anda mendaftar Pakej Unifi VIP20 RM249/month
Anda layak menerima rebate RM100 dari saya.

Berapa Kali Rebate Akan Diberikan?
Rebate hanya diberi sebanyak sekali sahaja.
Jika anda mendaftar secara terus di TM Point, anda tidak mendapat rebate langsung!

Mengapa Saya Beri Rebate Kepada Pelanggan?
Saya ingin mewujudkan 'Win-win Situation'.
Anda dapat REBATE TUNAI, saya dapat komisyen.

Bila Rebate Akan Diberi Kepada Pelanggan?
Rebate akan diberi selepas pendaftaran & pemasangan di rumah anda berjaya dilakukan.
Paling awal adalah selepas pemasangan atau selewat-lewatnya 45 hari selepas pemasangan.

Bagaimana REBATE TUNAI Diberikan Kepada Pelanggan?
By Hand (cash) - Lembah Klang SAHAJA
Bank Transfer (prefer Maybank) - Seluruh Malaysia

Bagaimana Untuk Mengetahui Kawasan Yang Sudah Diliputi Perkhidmatan Unifi?
Sila klik SINI untuk maklumat lanjut atau tinggalkan alamat rumah di email saya.
Saya akan periksa bagi pihak anda.

Siapa Yang Boleh Mendaftar?
Seluruh rakyat Malaysia tidak kira di Semenanjung atau di Sabah & Sarawak.
Jika jarak menjadi masalah, anda boleh hubungi saya melalui info di bawah.

Apakah Proses Yang Perlu Dilakukan Untuk Mendaftar?
1. Kirimkan butiran pendaftaran anda melalui email, fax atau by hand.
2. Sertakan salinan IC melalui email, fax atau by hand.
3. Sertakan salinan SSM (bagi pendaftaran syarikat sahaja) melalui email, fax atau by hand.

Apakah Butiran Yang Diperlukan Untuk Pendaftaran?
Sila klik link di bawah:
Pendaftaran Streamyx
Pendaftaran Unifi (Baru)
Pendaftaran Unifi (Upgrade Dari Streamyx)

Berapakah Jumlah Yang Perlu Dibayar Dalam Bil Pertama?
RM75 - Deposit line telefon
RM10 - Caj duti setem
RM88 - Caj penyambungan (Connection Fee)
RM110 - Caj bulanan untuk Pakej Streamyx Blockbuster Deal 1Mbps (contoh)

Berapakah Jumlah Yang Perlu Dibayar Dalam Bil Pertama Jika Sudah Mempunyai Telefon Tetap?
RM10 - Caj duti setem
RM88 - Caj penyambungan (Connection Fee)
RM110 - Caj bulanan untuk Pakej Streamyx Blockbuster Deal 1Mbps (contoh)

Berapakah Jumlah Yang Perlu Dibayar Kepada Vendor/Kontraktor TM?
RM30 untuk bayaran caj pemasangan kabel (pemasangan standard).
Manakala bagi pemasangan non-standard boleh mencecah sehingga RM100.
Contoh pemasangan non-standard : tebuk dinding,kabel panjang diperlukan,korek tanah dll

Bayaran hendaklah dijelaskan selepas selesai pemasangan.
Manakala caj pengaktifan tidak dikenakan (buat masa sekarang).
Anda hanya perlu membayar caj pemasangan kabel sahaja.
Caj pemasangan kabel mungkin berubah mengikut panjang kabel yang diperlukan.
Pihak TM cuma menyediakan 15m kabel fiber optik untuk Unifi.

Jika Pelanggan Mendaftar Di TM Point,
Adakah Pelanggan Tersebut Tidak Perlu Membayar Kos Seperti Di Atas?

Tidak. Mereka tetap perlu membayar kos yang telah dinyatakan seperti di atas.
Bezanya jika mereka mendaftar melalui saya, mereka akan menerima REBATE TUNAI
yang tidak terdapat di mana-mana cawangan TM Point di luar sana.


Daftar Streamyx, UNIFI, P1, Time Broadband, Line Telefon TM, Maxis Fibre dan Celcom Broadband anda secara online di sini dengan PERCUMA. 
 
Call/SMS/Whatsapp/Viber : 0192595019

No comments:

Post a Comment